Rudeninės išvykos

Pamatę šį pavadinimą, tikriausiai, pagalvojote: „O ne, jis toks nuobodus, einu į „facebook“-ą. Bet aš rašau jums ne tam, kad versčiau  nuobodžiauti, o tam, kad jus sudominčiau.
     Taigi pradedu. Anykščiai - tai  populiarus, gražus ir žinomas miestas Lietuvoje. Jame yra Arklio muziejus, kukurūzų lauko labirintas, Lajų takas ir t.t. Ir mes ten buvome. Taip, teisingai išgirdote, ten buvo 5a ir 5c klasės vaikai.
Mūsų išvyka prasidėjo rytine mankšta vidury autostrados ( priežastį nuslėpsiu...). Pakeliui aplankėme Ukmergėje Vilkmergės kalną ir nusifotografavome. Kai atvažiavome į Anykščius, visi džiūgavo, bet aš vaikščiojau kaip zombis, nes norėjau miego. Antra stotelė buvo prie Mindaugo karūnavimo vietos. Mums gidė pasakė eiti iki kelio pabaigos ir grįžti, bet mes, įvykdę gidės nurodymus, nesustojome ir tęsėme kelionę per mišką į ,,erkių viešbutį“.
     Po to nuvykome į Arklio muziejų ir ten, išklausę instruktažo, supomės ant taip vadinamų „suktukų“, kur praleidome begalę laiko. Na štai,  o po to prasidėjo kelias į Laimės žiburį ( tai  aukštas kalnas, ant kurio yra paminklas rašytojui Jonui Biliūnui). Turėjome būti tokie tylūs, kad išgirstume skrendančią musę. Sakoma, kad, jeigu lipdamas į Laimės žiburį, prakalbėsi - svajonės, sugalvotos pakeliui, neišsipildys. Pabuvoję ant kalno, nuvykome ant rogučių kalnelių. Ten taip stipriai lėkėme, kad net žviegti nesinorėjo. Aišku, noras kilo važiuoti dar ir dar, bet mums reikėjo skubėti į Siauruko (traukinio) muziejų.
Siauruko muziejuje mes dalyvavome lenktynėse su „ drezina“. 5 a klasė – prieš 5c klasę. 5c klasė buvo stipresnė už mano klasę.
     Taip pat svėrėmės ant traukinio svarstyklių.  Įsivaizduojate, mano  visa klasė sveria  1000 kilogramų! Ten mums aprodė visą traukinio garažą, kuriame buvęs vagonas talpino virš 50 vaikų.
Po to važiavome į kukurūzų labirintą. Ten nustebome, nes kukurūzai  buvo labai suniokoti vėjo, bet mus išgelbėjo mažesni labirintai ( „rutulinis“, „lenktynių“ ir „didžiausias“), kuriuos įveikti prireikė tikrai daug laiko. Privargę  įsėdome į autobusą ir ruošėmės važiuoti namo.
    Gaila nespėjome aplankyti Lajų tako ir Puntuko akmens.
    Dėkojame 5a ir 5c klasių auklėtojoms Dalei Kisielienei ir Ingai Stepukonienei už nuostabią išvyką.