Šeštokų protmūšis

Renginys skirtas Lietuvos įsimintinoms datoms paminėti.
Po penkių pamokų šeštų klasių mokiniai nesiskirstė namo, o rinkosi į aktų salę, kur jau savo vietas prie atskirų stalelių buvo užėmę šešios šeštokų klasių atstovų  komandos.  Aštuonių mokinių komandos rinko savo kapitonus ir bandė susipažinti, nes komandos buvo sudarytos iš skirtingų klasių mokinių. Taip buvo siekiama puoselėti draugiškus santykius ne tik savo klasėse, bet  ir susibičiuliauti su kitais paralelinių šeštų klasių  vienmečiais. Konkursas buvo skirtas Lietuvai, todėl užduotys, kurias ruošė klasių auklėtojos, buvo susijusios su Lietuvos istorija (reikėjo atsakyti į pateiktus istorinius  klausimus), su Lietuvos vietovaizdžiais ( juos reikėjo atpažinti iš ekrane matomų fotonuotraukų). Komandos turėjo apibūdinti  senovinį rakandą ( pvz., kultuvę, grumdę) ir pasakyti, kur jis naudojamas, kaip vadinasi. Dalyviai rungėsi ir judrioje  rungtyje, kur stende prie sporto šakų turėjo įklijuoti  atitinkamas žymiausių Lietuvos sportininkų pavardes ir tai atlikti kaip galima greičiau.  Geografinėje rungtyje komandos Lietuvos tuščiame žemėlapyje turėjo  kuo tiksliau  pažymėti Lietuvos didžiausius penkis  miestus, o Kauno rajono žemėlapyje rasti Garliavos vietą. Tai pasirodė nelengva užduotis (tiksliai pavyko nurodyti tik 3 miestų dislokacijos vietas). Nebuvo užmirštas ir tautinis kostiumas, kuriuo buvo pasidabinusi šeštokė Miglė. Ji davė komandoms užduotį įvardinti visas tautinio kostiumo ( vyro ir moters) aprangos dalis ir detales. Tiksliau atlikti užduotį padėjo vaizdo medžiaga ekrane. Ir kaip gi konkursas be "žaibo turnyro" kapitonams. Jie  lentelių pagalba turėjo pasirinkti teisingą atsakymą "Taip" ar "ne" ir užtvirtinti savo komandos pergalingus taškus, ar pasivyti kitas komandas ir persverti rezultatą savo naudai. Tai pasirodė labai atsakinga rungtis. Kol klasių auklėtojos lentoje sumavo rezultatus, mokiniai turėjo atspėti, kas yra pintinėje. Tai buvo daiktas, susijęs su Lietuva. Vienos komandos dalyviai buvo tokie nuovokūs, kad daiktą atspėjo, paklausę vos du klausimus. Tai buvo gintariniai karoliai.
Protmūšio  metu mokiniai demonstravo savo žinias apie Lietuvą, dirbo komandoje, mokėsi paskirstyti užduotis grupėje, tartis, dalintis atsakomybe, bendrauti su kitų klasių mokiniais. Renginio pabaigoje buvo paskelbti   nugalėtojai, o visi dalyviai apdovanoti  saldžiomis dovanėlėmis.
Rima Petkevičienė


Atnaujinta Penktadienis, 18 Kovas 2016 00:20
Įvertinkite šį įrašą
(0 balsai)

Žymėtas pagal šeštokų protmūšis



Komentuoti


Apsaugos kodas
Atnaujinti